SAP FIORI

Co přesne SAP FIORI znamená + UKÁZKY a reference níže

Nové uživatelské rozhraní - SAP FIORI

Uživatelské prostředí SAP GUI je pro mnoha uživatelů dobře známe, tak jako její využitelnost na chytrých telefonech nebo tablet zařízeníchJ. SAP SE přišla s uživatelským rozhraním, čím úplně pozměnila paradigma tým, že aplikace mohou být doručované bez SAP GUI na mobilní zařízení.


Toto rozhraní se nazývá SAP FIORI a jsou to webové aplikace, které jsou navrženy pro počítače, mobilní a tablet zařízení v rámci FIORI design guildline. To znamená, že jediná instance aplikace podporuje koncové uživatele bez ohledu na to, jaké zařízení používají, čím přináší integrovaný, konzistentní a inteligentní uživatelský zážitek.

Fiori_1


Přínosy využití SAP FIORI aplikací

  • Přehled o datech v SAP v reálnem čase
  • Redukce nevyužívaných polí na ty, které skutečně využíváte
  • Skvělý a intuitivný design
  • Využití na více zařízeních (iOS i android)
  • Zvýšení produktivity uživatelů
  • Zrychlení zaučení nových uživatelů


Nakolik se jedná o design guildline (framework), máte intuitivní zacházení a tak se v každé FIORI aplikaci cítíte jako doma, přičemž se nikdy mezi všemi ty daty už neztratíte.


Lze využít více než 1.000 předem připravených aplikací nebo si nechat vyvinout své vlastní aplikace na míru podle používaných procesů.


Naše společnost 
si využitelnosti SAP FIORI dobře uvědomuje, a proto v rámci svých řešení už uskutečnila několik projektů či už své aplikace nebo překlopení aplikace do SAP FIORI, které dokazují přínos a využitelnost, které SAP FIORI přináší.


Nezapomeňte mrknout na FIORI SAP DEMO

Ukázky našich FIORI řešení


Pricing application tool

Cyklus uzavírání kontraktu zahrnuje mnoho kroků, které si vyžadují přehlednou aplikaci. Vyvinuli jsme řešení, s kterým budete mať přehled nad všemi kontrakty, které vaše společnost generuje již od počátku založenískrz schvalovací proces až po WIN status.


Díky naši FIORI aplikaci budete moci zakládat kontrakty společně s přílohami, podmínkami a cenami. SAP uživatel (account manager, sales apod.) vytvoří kontrakt na základe potenciálních podmínek s klientem a jde na schvalování k určenému schvalovateli, který se dle kontraktních podmínek rozhodne přijat nebo odmítnout kontrakt. V případe, že odmítne, schvalovatel musí zanechat poznámku, resp. instrukce, které si pak zakladatel kontraktu řídí a musí řešit s klientem (nekompletní detaily smlouvy, apod.). Na základe rozhodnutí schváleného kontraktu schvalovatelem jde žádost o schválení buď o úroveň výš (dle vaší potřeby a kritérií na práh kontraktů) nebo se ukáže uživateli jako schválen k uzavření. Uživatel dle rozhodnutí schvalovatelů následně označuje kontrakt jako Win nebo Lose. Vše je řízeno administrátorem, který má k dispozici aplikaci, kterou určuje uživatele, kterí zadavají kontrakty i schvalovatele, přičěmž má administrátor přehled napříč celým cyklem a portfoliem obou typů uživatelů.


Tenhle proces je rozdělen na tři aplikace:

  • Zakládání kontraktů
  • Schvalovací proces
  • Workflow a kontrakt administrátor


Ukázky:

   






Hodnocení zaměstnanců ve státní správě:



Vyvinuli jsme FIORI aplikaci, kde je možné provádět následující typy služebních hodnocení zaměstnance:

  • Pravidelné hodnocení
  • Průběžné hodnocení
  • Hodnocení na požádání
  • Mimořádné hodnocení
  • Hodnocení při přechodu na jiný služeb. úřad
  • Další hodnocení dle potřeby


Hodnocení zahrnuje:

  • Znalosti a dovednosti (kritérium hodnota, text)
  • Výkon státní služby
  • Dodržování služební kázně
  • Výsledky vzdělávání
  • Cíle
  • Závěr hodnocení


Závěr hodnoceni je uložen do systému, přičemž je k dispozici i rychlá možnost tisku. Hodnotící pole víme přizpůsobit potřebám klienta.


Ukázky:

Evidence a správa testování zaměstnanců na COVID-19

Naše FIORI aplikace řeší evidenci a správu testů, resp. testovaných osob, které zaměstnanci dle nařízení vlády v čase pandemické situace musejí absolvovat a zaměstnavatelé tak musí vše evidovat a plánovat.

 
Řešení přinese přehled o testovaných zaměstnancích a eviduje údaje potřebné pro účely zdravotní pojišťovny.

 
Naše řešení problému evidence a plánovaní se skládá ze dvou částí:

  • Nový HR infotyp
  • Nová FIORI aplikace

 
Nový infotyp přinese informace o (testovaném) zaměstnanci na základě existujícího osobního čísla v SAP.

 
Fiori aplikace přináší funkcionalitu zaznamenání testu na počítače i mobilné zařízení, přičemž je navržena s ohledem na jednoduchou, intuitivní a rychlou evidenci a samotné výsledky testů.




Servisní zakázky

Vyvinuli jsme FIORI aplikaci určenou primárně pro lidi s mobilním zařízením, kteří vyjíždějí do terénu. Aplikace slouží jako nastroj pro přehled evidovaných zakázek, a hlavně správu informací spojenu se zakázkami. Aplikace je samozřejmě dobře napojena, a tedy data jsou nahrávaná v reálnem čase na SAP.

 
Na zaklade vzniklé události (např. porucha) by založena zakázka na CS, kterou člověk s konkrétní pracovní roly (servis) měl přiřazenou do portfolia. Aplikace je taktéž napojena na PM pro správu komponent z hlavního skladu. Po vzniku události jel pracovník od servisu do terénu i s Ipad.

 
Následovalo využití jednotlivých funkcí aplikace:

  • Odsouhlaseni příchodu/startu práce
  • Vyplnění doplňkových parametrů zakázky
  • Zaznamenaní pracovních operací a využitých komponent ze skladu
  • Po opravě/dokončení zakázky pracovník od servisu potvrdil ukončení zakázky
  • Na konci tohoto procesu pracovník vypsal základní údaje kontaktní osoby (jméno, telefon a email), společně to e-podepsali a pracovník odeslal .pdf potvrzeni společně s reportem zakázky na email kontaktní osoby klienta
  • Celé se to uložilo a všechny informace se synchronizovali se SAP


Ukázky:

cs_zakazky_intro



obrazok3


Finish



V případe zájmu nás neváhejte kontaktovat a nezapomeňte mrknout na FIORI SAP DEMO


Reference

                Engie_logo             zentiva__logo

agrotec__logo                              CSSZ__logo


Naši významní partneři

  • HP_logo
  • Avito_logo
  • Atos_logo
  • ORACLE_logo
  • S&T_logo
  • SAP_logo